1. Cât timp voi aștepta comanda mea?
Orice comandă plasată pe DragZone.bg înainte de ora 14:00 EET în zilele lucrătoare va fi procesată în aceeași zi. Comenzile plasate după ora 14:00 EET în zilele lucrătoare vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare. Puteți vedea timpul de cumpărături pentru țara dvs. în categoria "Transport și plată". DragZone.ro poate prelungi timpul de livrare și, dacă se întâmplă acest lucru, angajatul nostru vă va contacta și vă va informa despre noul timp de livrare. După procesarea comenzii dvs. veți primi un e-mail cu data exactă a livrării. După expedierea comenzii, veți primi un e-mail cu numărul de urmărire și link-ul către site-ul companiei de livrare, unde puteți urmări mișcarea comenzii dvs.
2. Cu ce companie de curierat lucrați?
Toate achizițiile sunt livrate de Speedy pentru Bulgaria și DPD pentru Europa. Comanda dvs. poate fi expediată la un birou al companiei de curierat sau la o altă adresă aleasă de dvs. Puteți găsi o listă cu toate birourile Speedy aici: https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices. Taxa standard de livrare este de 25 RON.
3. Voi primi bicicleta asamblată?
Toate bicicletele achiziționate de la DragZone.bg sunt livrate ambalate pentru transport, semi-asamblate. Componentele principale care necesită asamblarea cu cunoștințe tehnice sunt deja asamblate. Lucrurile pe care trebuie să le faceți sunt: a se potrivi cu roata din față; strângeți pedalele și montați ghidonul. Pentru această asamblare trebuie să utilizați cheia de 15 și un set de chei hexagonale. Fiecare bicicletă este ambalată într-o cutie de carton cu cinci straturi speciale, pentru a-și păstra aspectul comercial bun. Dacă aveți întrebări cu privire la asamblarea bicicletei, puteți contacta un angajat al DragZone.bg pentru a vă oferi îndrumări și sfaturi valoroase
4. Pot să comand prin telefon?
Numerele noastre de telefon la DragZone.bg sunt doar pentru întrebări și consultații. Plasarea comenzilor prin telefon este imposibilă și împotriva termenilor generali ai site-ului web. Comanda prin telefon este acceptată în mod explicit atunci când există probleme cu formularul de comandă.
5. Produsul primit are o garanție?
Fiecare produs achiziționat pe DragZone.ro are o garanție de cel puțin 2 ani. Garanția dvs. este chitanța stocului și chitanța de numerar; reclamațiile, înlocuirile sau returnările de bunuri sunt absolut imposibile fără prezentarea chitanței de stoc și a chitanței de numerar.
6. Pot să primesc o factură?
DragZone.bg emite o factură pentru fiecare comandă pe care o primiți.
7. Pot să returnez produse achiziționate?
În termen de 30 de zile de la primirea produselor dvs., puteți să le returnați fără a da nici un motiv. În astfel de cazuri, costurile de transport sunt în întregime în detrimentul magazinului online. Toate returnările de bunuri și înlocuirile sunt efectuate de compania de curierat Speedy și DPD. Expedierile sunt trimise la sediul companiei de curier din Sofia, str. Gyueshevo 83. În cazurile în care este necesară deducerea sau rambursarea, trebuie să contactați angajatul nostru la telefoanele de contact desemnate. Rețineți că produsele returnate nu ar trebui utilizate.
8. Pot să comand în afara Bulgariei?
DragZone.bg, operează în toate statele membre ale UE, precum și în Macedonia, mai multe informații despre timp și preț pentru livrări, puteți găsi următorul link:
https://dragzone.bg/en/shipment-and-payments
9. Cum pot plăti?
La DragZone.bg puteți plăti în mai multe moduri:
• PayPal
• Borica - plata prin card de credit sau debit.
• Cu numerar la livrare.
• Transfer bancar.
• Leasing cu Unicredit Bulbank.